Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Programy i innowacje

Program wychowania przedszkolnego

"Rozwój-wychowanie-edukacja"- Anna Stalmach-Tkacz, Karina Mucha

/uploads/66c77e946e2b6/pages/10/content/rozwoj-wychowanie-edukacja-program-wychowania-przedszkolnego.pdf [.pdf, 6.78 MB]

 

Program Wczesnego Rozwoju: „Klucz do uczenia się”

Jest to kompletny program edukacyjny składający się z ponad 600 dynamicznych i różnorodnych “sesji” w 12 modułach tematycznych. Zajęcia koncentrują się na rozwijaniu umiejętności uczenia się, ale obejmują także szeroki zakres tradycyjnej wiedzy i umiejętności odpowiednich rozwojowo. Daje to dzieciom możliwość rozwijania, ćwiczenia i dostrajania swoich umiejętności uczenia się w zakresie zarówno tych unikalnych jak i tych tradycyjnych obszarów nauki i popularnych tematów w wieku przedszkolnym

https://kluczdouczeniasie.pl/

Program Adaptacyjny (autorstwa Agaty Popławskiej i Anety Erdman)

Program  skierowany do nauczycieli i personelu pomocniczego przedszkola, którzy stworzą warunki szybszego przystosowania się dzieci do nowego środowiska oraz dzieci, które rozpoczynają nowy etap w swoim życiu bycia przedszkolakiem i rodziców, którzy decydując się na edukację przedszkolną własnego dziecka są chętni do współpracy

Wprowadzenie do Planu Daltońskiego

Koncepcja Planu Daltońskiego oparta jest na czterech podstawowych filarach: wolności, samodzielności, współpracy i refleksji. Wolność polega między innymi na daniu możliwości wyboru i pracy we własnym tempie. Samodzielność pozwala na poczucie sprawczości i jest dodatkową motywacją do wykonania zadania. Współpraca sprawia, że dzieci wzajemnie się wspierają w pokonywaniu trudności i dzielą się swoją wiedzą. Mają możliwość stać się ekspertami w wybranej przez siebie dziedzinie. Refleksja natomiast pozwala na dokonanie samooceny i daje nauczycielom wgląd w wypracowany przez dzieci sposób uczenia, a także pomaga w znalezieniu najlepszych rozwiązań. Planu Daltońskiego to danie dzieciom znacznie więcej swobody w podejmowaniu decyzji, dzięki temu uczą się przede wszystkim odpowiedzialności i samodzielności. Dzięki tej metodzie dzieci nie czują się do niczego przymuszane, a co za tym idzie, ich zaangażowanie wzrasta. Stają się kreatywne, ciekawe świata i wyrastają na odpowiedzialnych i pewnych siebie dorosłych.